Smart má další limitovanou edici

Maličké Smarty mají další limitovanou edici. Zahrnuje sto kusů a má velmi slušnou výbavu. Pod kapotou je přeplňovaný tříválcový motor 1,0 l o výkonu 75 kW (102 k), točivý moment vrcholí 147 Nm. Díky němu mikro dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 8,9 s a jede až 155 km/h.
Od ostatních modelů se liší speciální stříbrnou barvou připomínající tekutý kov. Přední světla mají pro změnu titanový efekt a doplňují je diody pro denní svícení. Na masce i vzadu je červené logo Brabus a autíčka mají také speciální matně šedá kola Monoblock VII se šesti dvojitými paprsky. Dvojice cestujících sedí v černých kožených sedadlech s ručním prošíváním, která jsou vyhřívaná a na opěradlech mají nezbytná loga „10th Anniversary“, tedy desáté výročí. Na sportovním volantu se nachází ovládání tempomatu.
Interiér doplňují červené prvky. Na palubní desce najdeme plaketku s pořadovým číslem série. Tlačítko spouštění motoru je integrováno do voliče samočinné převodovky. Součástí standardní výbavy je také špičkové audio s navigací. První vozy ze společného podniku Smart-Brabus GmbH vyjely rok po jeho založení (2003). Je paradoxní, že Mercedes-Benz, který značku Smart vlastní, již před dvěma dekádami začal postupně pohlcovat tuningovou firmu AMG. Její logo však zůstává vyhrazeno trojcípé hvězdě, což nebrání tomu, aby Smarty s emblémem Brabusu byly součástí oficiálního ceníku.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
Postupem času prošly v Bottropu modifikacemi všechny řady, které Smart kdy vyráběl. Tedy první i druhá generace řad City/ForTwo, Roadster/Roadster-Coupé včetně V6 Biturbo z října 2003 i čtyřdveřový ForFour. Patřičných zásahů se dočkala dokonce i elektrická verze aktuálního ForTwo. Studie už je tři roky stará, sériová podoba přišla nedávno. Smartů vyladěných firmou Brabus jezdí po světě už více než 50 tisíc. Ovšem pětina tohoto počtu jich vznikla jen v roce 2011.